Het afgelopen jaar is SNT bezig geweest om met LISA te onderhandelen over een nieuw contract. We hadden vertrouwen dat dit zou resulteren in een contract met minimale impact voor onze leden en gebruikers. Helaas was het niet mogelijk om tot een overeenkomst te komen waar zowel SNT als LISA akkoord mee konden gaan. LISA heeft eenzijdig besloten het huidige contract te beƫindigen per 1 maart 2020. Dit betekent dat, hoewel onze diensten zullen blijven doordraaien, we geen garantie kunnen bieden voor hoe lang nog.
Vanaf 1 maart 2020 zijn er veranderingen merkbaar in onze diensten.
- Onze helpdesk in Citadel zal voor onbepaalde tijd gesloten zijn. Als je vragen hebt over SNT diensten kun je nog steeds per e-mail contact opnemen met onze helpdesk op helpdesk@snt.utwente.nl. Als je vragen hebt die niet gerelateerd zijn aan SNT diensten kun je contact opnemen met de LISA servicedesk.
- Ons IP-registratiesysteem DAS zal offline zijn. Voor IP registraties of wijzigingen kun je contact opnemen met de LISA servicedesk.
- Alle andere SNT diensten zullen operationeel blijven, maar we kunnen alleen beperkte ondersteuning leveren.
We zijn nog steeds bezig om een oplossing te vinden om de samenwerking met LISA zo snel mogelijk voort te zetten. Zodra er iets verandert, zullen wij onze leden en gebruikers informeren.
Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Studenten Net Twente